De Regionale Scouting Zeilwedstrijden is een jaarlijks terugkerend weekend voor alle waterscouts, explorers, plusscouts en vrijwilligers van Scoutinggroepen uit Admiraliteit nr. 8 "De Biesbosch". Een weekend lang vormen de RSZW hét evenement voor nieuwe vriendschappen, opdoen van ideeën en uitwisselen van ervaringen. Niets is romantischer dan samen zeilen, roeien en wrikken in de prachtige Brabantse Biesbosch.

Daarnaast is RSZW natuurlijk het weekend waar je geniet van gezelligheid, bootjes kijken, entertainment, actie en fun! Samen met 100+ andere scouts maken we er tenslotte een fantastisch weekend van. Ben je er bij? Te gek! We zien je 16 tot en met 18 september 2016 in de prachtige Biesbosch! Tot dan!